overleg met post-its

Toolkit Leerlingvaardigheden voor Formatief Evalueren

Binnen het lectoraat Eigentijds beoordelen en beslissen ontwikkelden we een toolkit Leerlingvaardigheden voor Formatief Evalueren. Het doel van deze toolkit is handvatten bieden om leerlingenvaardigheden te ontwikkelen voor formatief evalueren in het voortgezet onderwijs.

88113f7c-0ce5-11ee-8110-02565807075b Twee studenten krijgen uitleg

Nieuws en artikelen

530096 Afbeelding groeiproces vlinder voor RAAK onderzoeksproject
Werken aan de kwaliteit van toetsing Gebruik en verbeter de digitale Toetsweb-Scan
54070 twee docenten vergaderen lachend
39e5cd2a-0cf6-11ee-97a7-02565807075b leerling onderbouw leest boek
470834 Header voor de onderwijsdagen van maart 2023
Associate lector Roel Grol Focus op De Leraar als Ontwerper
fe4963a8-0cf5-11ee-841c-02565807075b Roel Grol, onderzoeker bij het LeerLab. Educatie
472111 Sfeerfoto van een deel van het publiek tijdens de opening EAPRIL 2022
Afronding project Je Ogen UitkijkenToetsbekwaamheid verankerd in hoger beroepsonderwijs
c7c5e2b4-0cf7-11ee-a6da-02565807075b Studenten maken digitale toets met nieuwe toetsapplicatie
PO Malburgen geeft Pabo-studenten ruggensteun Kansengelijkheid en hoge verwachtingen
363266 post-its schrijven
234471 null
61fb8902-0cf7-11ee-a072-02565807075b toetsconferentie, workshop, Kitty Meijer