twee studenten schilderen

Wat is het effect van beeldende therapie op emotieregulatie? We bekijken het binnen deze Systematic review/meta-analyse over `Art-based interventions’ en emotieregulatie.

Snelle info

Startdatum

2020

Projectleider

Suzanne Haeyen

Doel

We willen weten wat er al bekend is over emotieregulatie via beeldende interventies. Wat zijn de huidige uitkomsten van de therapie. Dit doen we door naar beschikbare literatuur te zoeken. Door over studies heen te kijken willen we de meerwaarde van beeldende therapie onderzoeken.

Onze partners

Binnen dit project werken we met een team van medewerkers en studenten vanuit de verschillende betrokken instellingen: 

  • de HAN (master Vaktherapie, HAN-studiecentra)
  • KenVak/Zuyd HS
  • GGNet/Scelta
  • UT Twente6

Contact over dit project?

Suzanne Haeyen

  • Suzanne.Haeyen@han.nl
  • Bijzonder Lectoraat Vaktherapie bij Persoonlijkheidsstoornissen

    Publicaties

    Er zijn publicaties verschenen vanuit het lectoraat. Bekijk het overzicht van deze publicaties.

    31906 drie studenten met twee laptops

    Nieuws en artikelen

    Symposium Lectoraat en Master Vaktherapie9 juni 2023: Symposium Move On Up!
    494203 Student Master Vaktherapie - Dramatherapie- kijkt in spiegel.
    102307 een acteur speelt een psychiatrisch patient in een rollenspel met een verpleegkundige
    Onderzoeksproject VR Health ExperienceVirtual Reality-ruimte voor Vaktherapie
    282875 Telepresent als Vaktherapeut gebruik TiltBrush1
    Promotie Martina de WitteMinder stress door muziektherapie
    90865 Groepsles
    282871 Telepresent als Vaktherapeut gebruik Virtuele Ruimte

    Blijf op de hoogte Onze nieuwsbrief ontvangen?

    Stuur een mailbericht naar: lectoraat.vtps@han.nl

    Twee studenten overleggen met laptop