Twee studenten schaterlachen met elkaar.

Coachen van collega’s, studenten en leerlingen kan op uiteenlopende manieren. De nadruk in deze incompany training ligt op de inzet van kwaliteiten. Hoe kun je deze zoveel mogelijk het uitgangspunt laten zijn in begeleidingsgesprekken of bij het observeren en nabespreken van lessen?

In het kort

5 bijeenkomstenDuur
    30 uur in totaalStudiebelasting
    20 uurContacturen
    hboNiveau
    Alleen incompany Vorm

Over de training Coachen op kwaliteit voor schoolopleiders

De nadruk ligt in deze begeleidingsstrategie op wat goed gaat en hoe je kwaliteiten inzet in probleem/belemmerende situaties. Dat geeft zelfvertrouwen, bevordert de zelfreflectie én wakkert het vuur aan om je blijvend te ontwikkelen.

Goede aanvulling op deze training

Cursus voor intervisiebegeleiders

In deze cursus leer je hoe je intervisiebijeenkomsten op jouw school kunt begeleiden. Tijdens de bijeenkomsten wordt geoefend met verschillende intervisiemethodieken zodat je de sterke en zwakke kanten leert kennen. De kennis die je in deze cursus opdoet kun je gelijk in praktijk brengen.

doecnt kijkt mee op laptop student
Stel je vragen

Neem contact op

Ondersteuningsteam Educatie PRO

c87c6bee-0cff-11ee-a620-02565807075b Vier studenten van de Master Advanced Nursing Practice zitten rond een laptop en overleggen samen op de HAN in Nijmegen.

Voor algemene vragen en advies over opleidingen, cursussen en trainingen

Carla van Rijn

Hoofddocent
8ce740c2-0cff-11ee-8dd2-02565807075b Carla van Rijn portretfoto. Educatie PRO