HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Ondernemen met Gamen

Klimaatverandering, digitalisering, tekorten in de zorg. Dit soort vraagstukken schreeuwen om ondernemers die slimme oplossingen ontwikkelen. Hoe koppel je jonge ondernemers en deze belangrijke vraagstukken? En vice versa?

HAN Redactie
23 oktober 2023
413806 Beeld tbv installatie lector Thomas Lans op 18 november 2022

Nieuwe Master Business Sales bij de HAN

In september 2023 start de nieuwe Master Business Sales aan de HAN University of Applied Sciences. Deze nieuwe master leidt sales professionals op tot cruciale schakel in het verbinden van stakeholders in het b2b-sales ecosysteem met als doel het creëren van meervoudige waarde.

Joline Nijholt
07 december 2022
33962 werken in de hal

Ondernemen kun je leren!

Het zijn roerige tijden voor ondernemers; COVID-maatregelen, verduurzaming en digitalisering. Hoe houd je je hoofd boven water? Heb je aan een stevige ondernemersgeest en -mentaliteit voldoende? En misschien wel de belangrijkste vraag; waar leer je deze mentaliteit?

Joline Nijholt
17 november 2021