HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Onderzoeksprogramma topsportevenementen (MOVES) gestart

Vandaag is op Papendal het Maatschappelijke Onderzoeksprogramma Voor Evenementen in Sport (MOVES) gepresenteerd. MOVES wordt door ZonMw gefinancierd in opdracht van het ministerie van VWS en bestaat in eerste instantie uit zes onderzoekers van vier kennisinstellingen.

28 november 2023
31015 Hardloopwedstrijd

Marc wint Hyrox! En hoe ook jij de Hyrox kunt winnen

Op zaterdag 4 november vond de Hyrox fitnesscompetitie in Amsterdam plaats. Onze eigen Marc traint bij HAN SENECA en deed eraan mee. Hij heeft een fenomenale tijd neergezet waarmee hij de 1e prijs in zijn leeftijdscategorie mee naar huis mocht nemen. Overall kwam hij uit op de 13e plaats. Een hele mooie prestatie, Marc! Hieronder vertelt hij hoe ook jij de Hyrox kunt winnen.

06 november 2023
213401 han seneca fitness sport bewegen touw

Nieuw: Advies voor startende sporttrainers

Ben jij begonnen met het trainen/coachen van kinderen bij een sport? Erg leuk, maar ook lang niet altijd even makkelijk. Vooral als je er geen opleiding voor hebt gevolgd. De HAN (academie Sport en Bewegen) biedt je nu handvatten om te gebruiken voor, tijdens en na jouw training.

13 september 2023
a4f42f4c-0cee-11ee-92de-02565807075b Kinderen in een gymzaal met hesjes aan op de rug gefotografeerd
HAN Seneca

Het nieuwe studiejaar sportief van start

Voor velen zit de zomervakantie er alweer op en binnenkort begint op de HAN ook het nieuwe studiejaar. Dat betekent dat HAN SENECA binnenkort weer volgens onze reguliere openingstijden geopend zijn. Daarnaast hebben we wijzigingen in de groepslessen van onze fitness. In dit bericht zetten we alles overzichtelijk op een rijtje.

19 augustus 2023
213397 han seneca fitness sport bewegen opdrukken
HAN Seneca

HAN SENECA combineert expertises voor optimaal cursusaanbod

De toepassingsgerichtheid van HAN SENECA combineren met de wetenschappelijke kennis van de Behavior Change Academy. Om zo optimaal aan te sluiten bij wat professionals uit allerlei werkvelden echt nodig hebben. De cursus Gedragsverandering is het resultaat van deze mooie samenwerking. Een duurzame verbinding, waarin de expertises van 2 partijen elkaar versterken.

27 juni 2023
Telefoons internationaal

Zomervakantie bij HAN SENECA

De zomervakantie komt eraan! Dat betekent dat er aangepaste openingstijden gelden in onze fitness en dat we even minder bereikbaar zijn in ons gezondheidscentrum.

26 juni 2023
dbcad0a2-0cee-11ee-b317-02565807075b International Week Health and Social Studies. horizontaal
HAN Seneca

Financiële ranglijst Eredivisie 2023: recordomzet, maar ook zorgen over financiële risico’s

Het Sports & Economics Research Centre (SERC) van de HAN (Academie Sport en Bewegen) neemt jaarlijks de financiële gegevens van de eredivisieclubs onder de loep. In de 3e editie van het rapport “Financiële Ranglijst Eredivisie” wordt teruggeblikt op het vorige voetbalseizoen 2021/22, maar ook vooruitgekeken naar de komende jaren.

24 mei 2023
386297 Teamsport is gezond. Het verlaagt zorgkosten

Sporters in HAN SENECA wekken voor 1 maand aan energie op

Fitnesscentrum HAN SENECA heeft met de duurzaamheidschallenge in april voor 1 maand aan stroom opgewekt voor 1 huishouden. Daarmee is het doel bereikt voor initiatiefnemer Marc Kroes.

10 mei 2023
524193 Sporters in fitnesscentrum HAN Seneca nemen deel aan de duurzaamheidschallenge

Bereikbaarheid en openingstijden meivakantie

Koningsdag en meivakantie! Aankomende donderdag is het Koningsdag en dan zijn we gesloten. De week daarna is het meivakantie. Dat betekent dat er aangepaste openingstijden gelden in onze fitness en dat we even minder bereikbaar zijn.

26 april 2023
519711 International Week Keukenhof