HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Ass. Lectoraat Customer Insights

“Wat zijn de wensen én zorgen van je doelgroep?”

Stel: je werkt in zorg of welzijn en je hebt een nieuw, relevant project ontwikkeld. Het sluit aan bij signalen in je praktijk en het is met veel verschillende mensen uit de regio doordacht. Dit wordt een succes, dat kan niet anders. Toch lukt het niet om een groot publiek te bereiken. Hoe kan dit? Hoe zorg je ervoor dat je de juiste doelgroep bereikt én overtuigt zodat je project slaagt?

HAN Redactie
30 maart 2023
511546 Zakgeldgids cover 2023
Ass. Lectoraat Customer Insights

Denken vanuit de doelgroep in publieke organisaties

Denken vanuit de doelgroep is allang niet meer iets wat alleen in de commerciële wereld thuis hoort. Ook publieke organisaties realiseren zich dat ‘de’ burger niet bestaat. Het gebruik van verschillende kanalen en benaderingen zorgt ervoor dat publieke organisaties een meer diverse groep burgers aan tafel krijgen.

Debra Trampe
02 december 2020
zakenmannen met gekleurde sokken
Ass. Lectoraat Customer Insights

Volgsystemen in winkels: vriend of vijand?

Online zijn we er inmiddels aan gewend dat ons gedrag gevolgd wordt, maar ook in offline omgevingen worden steeds vaker digitale technieken ingezet om consumentengedrag te meten.

HAN Redactie
18 maart 2020
Stockfoto, man met computer en laptops

Masterclass Debra Trampe – associate lector Customer Insights

Op vrijdag 24 januari gaf ik een masterclass ter ere van mijn aanstelling als associate lector Customer Insights aan de Academie Business en Communicatie.

Debra Trampe
10 februari 2020
Beeld van bovenaf in auditorium met volle zaal voor presentatie