HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Ad Gebouwgebonden Installatietechniek

Het nut en de noodzaak van een warmtepomp

Energiebesparing is een hot item, dat zal niemand ontgaan zijn de afgelopen maanden. De roep om een warmtepomp rukt op, maar wat kunnen we nu eigenlijk met zo’n installatie?

27 februari 2023
5255544a-0cef-11ee-b2e3-02565807075b Gebouwgebonden Installatietechniek docent Ron met Syrische student

Sneller omscholen via FastSwitch

Wil jij je gaan omscholen? Dan denk je er ook vast over na welk beroep bij je past, hoe lang de opleiding duurt en hoe je de overstap maakt zonder verlies van inkomen. Het verkorte omscholingsprogramma FastSwitch biedt uitkomst: je hebt meteen een baan in de zorg, techniek of IT en volgt tegelijk een persoonlijk leerprogramma.

24 januari 2022
15da488a-0ce6-11ee-9f7d-02565807075b vier studenten in de klas

GGIT'er Max haalt z'n hart op bij Techathon

Trainee bij Strukton Worksphere, Max Tonino, heeft een 'Leven Lang Ontwikkelen' hoog in het vaandel staan. Na zijn opleiding Technische Bedrijfskunde aan de Haagse Hogeschool volgt hij de Associate degree Gebouwgebonden Installatietechniek (GGIT) en doet hij een projectmanagementopleiding via zijn werk bij Strukton.

02 december 2021
326924da-0cf5-11ee-9ee4-02565807075b GGIT student Max Tonino achter de laptop op de Techathon

Eerste gediplomeerden Ad Gebouwgebonden Installatietechniek

In september 2019 begonnen zij als een kleine groep pioniers aan een nieuwe deeltijdopleiding en minder dan 2 jaar later zijn zij samen als kleine groep afgestudeerd. Mark, Jordy, Andor en Baraa ontvingen als eersten het certificaat van de Associate degree Gebouwgebonden Installatietechniek.

14 juli 2021
306949 illustratie zwarte omslagmap met opdruk open up new horizons

Eerste baan in installatietechniek

Ghada Alibraheem (32) studeerde Werktuigbouwkunde aan de universiteit van Damascus. In 2017 kwam ze met haar ouders en zus vanuit Syrië naar Nederland. Ze leerde Nederlands en via het leerwerktraject voor statushouders van de HAN, SEECE en de stichting voor Vluchteling-Studenten UAF heeft ze nu haar eerste baan gevonden.

28 december 2020
Gebouwgebonden Installatietechniek docent Ron met Syrische student