HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

De zoon van CvB-voorzitter, Rob Verhofstad afgestudeerd

Lucas Verhofstad is half juni afgestudeerd. Deze 22-jarige lange en rustige jongen deed Civiele Techniek op de HAN. Dezelfde hogeschool waar zijn vader Rob voorzitter is van het College van Bestuur. Hoe kijkt Lucas terug op zijn opleiding en in het bijzonder op de ‘samenwerking’ met zijn vader?

09 juni 2022
415857 Lucas Verhofstad en Rob Verhofstad bij afstuderen Lucas.
Academieraad Built Environment

Wat speelt er binnen de Academie Built Environment?

Om het verschil te maken in de wereld van morgen, heeft de HAN 6 strategische doelen geformuleerd voor 2022-2028. Dit Koersbeeld is de kapstok waar de Academie Built Environment een meerjarenplan op maakt: het Academieplan.

23 maart 2022
civiele techniek maquette brug waterlab

Studenten bouwen aan ervaring

Corona maakt studeren anders. “Er is niets aan om je stage vanuit huis te doen,” vindt 3e jaars student Jacob Vogel. Hij koos ervoor om een tussenhalfjaar te nemen. Maar van stilzitten is geen sprake. “Ik besteed mijn ‘corona-studie-sabbatical’ vooral aan ervaring opdoen.”

06 april 2021
252502 Een ontwerp van Buro BUILT. Bouwkunde en Civiele Techniek