Internationale erkenning voor opleiding International Business

De International Business opleiding ontving onlangs de prestigieuze EFMD accreditatie. Deze erkenning plaatst de HAN opleiding nu onder de beste International Business-opleidingen in Nederland. Daar zijn we trots op!

studenten HAN EFMD accreditatie laptop International Business HAN Arnhem

Accreditatie voor 5 jaar

Goed nieuws! De International Business opleiding heeft een belangrijk internationaal keurmerk gekregen, de EFMD accreditatie. Dat betekent dat we nu een van de allerbeste International Business-opleidingen in Nederland zijn!

Wat het extra speciaal maakt, is dat maar 3 scholen in heel Nederland deze erkenning hebben gekregen. En de International School of Business aan de HAN University of Applied Sciences is de enige school die de accreditatie voor 5 jaar heeft gekregen. Dit laat zien hoe hard we werken om het allerbeste onderwijs te geven in wereldwijd ondernemen.

Arjan Keunen, Academiedirecteur van de International School of Business: "We zijn ontzettend trots dat onze bacheloropleiding International Business officieel de prestigieuze EFMD Programme Accreditation heeft ontvangen! Deze reis is zo waardevol geweest. Het laat zien hoe toegewijd we zijn om ons programma van topkwaliteit te maken. Ik ben blij dat we ervoor zorgen dat onze studenten een geweldige leerervaring hebben die hen voorbereidt op hun carrière. Ik heb diepe bewondering uit voor onze docenten die zich dagelijks volledig inzetten voor deze inspanning."

De EFMD Accreditation Board prijst de International School of Business voor haar focus op internationalisering en de kwaliteit van de persoonlijke ontwikkeling van studenten. Tijdens de opleiding leren studenten alles over financiën, marketing, management en multinationals. International Business is de kickstart voor studenten die interesse hebben in een carrière in het internationale bedrijfsleven. Na de Engelstalige bachelor International Business zijn studenten klaar voor een toffe job in het dynamische internationale bedrijfsleven.

logo EFMD