Catalogus-app met alle technologieën van iXperium Health

Sinds deze week kunnen studenten en medewerkers van de HAN-academies in zorg, welzijn en sport via een app verkennen welke technologieën en ict-toepassingen iXperium Health heeft. Via de app kun je de technologie ook reserveren en lenen.

490929 Pratende tinybot Tessa. Pratende bloempot.

Zelf een app bouwen

Het kernteam Health experimenteert zelf natuurlijk ook graag. Ze volgen op dit moment een training hoe je zelf, zonder kennis van programmeren apps kunt bouwen bij de Productschool. Het team krijgt van Erwin Blom iedere week een online les en samen hebben ze wekelijks een vragenuur. Mooi om te zien hoe de eerste apps vorm krijgen.

Productinformatie, inspiratie en handleidingen

De eerste app die ze in gebruik nemen is de catalogus met alle technologieën die in iXperium Health aanwezig zijn en die studenten of medewerkers kunnen lenen. In de app vind je naast algemene informatie ook voorbeelden van organisaties uit de praktijk die de technologie inzetten, de productent en handleidingen van de verschillende technologieën.

Check de catalogus

Ben je student of medewerker van een van de opleidingen van de HAN-academies Gezondheid & Vitaliteit, Mens & Maatschappij, Paramedische studies of Sport & Bewegen, kijk dan zeker naar deze app. Ben je geen student of medewerker van een van de opleidingen maar wel nieuwsgierig met welke technologie en ict-toepassingen onze studenten en medewerkers werken in iXperium Health? Neem dan zeker ook een kijkje (je kunt helaas niet lenen).

QR-code