De HAN helpt bij profielwerkstuk

Zit jij in het eindexamenjaar en kun je wel wat hulp gebruiken bij het maken van je profielwerkstuk? Dan kun je hulp krijgen van studenten van de HAN Lerarenopleidingen.

54918 jongen in klaslokaal gooit papieren weg uit frustratie

Leerlingen die in het eindexamenjaar zitten en die wel wat hulp kunnen gebruiken bij het maken van hun profielwerkstuk, kunnen hulp krijgen van studenten van de Lerarenopleidingen.

De juiste expertise

Een passend onderwerp kiezen, plan van aanpak maken en goed gebruik van de Nederlandse taal: bij het maken van een profielwerkstuk krijgen de leerlingen in het VO daar allemaal mee te maken. Maar dat hoeven de leerlingen niet in hun eentje te doen, want de studenten van de HAN Academie Educatie hebben dé expertise in huis om hen te helpen.

Een student van de Academie Educatie kan bijvoorbeeld met de leerling meedenken over een interessant onderwerp. Of kan de leerling in contact brengen met een expert of wijzen op een artikel. Ook kunnen de leerlingen hulp krijgen bij het bedenken van een goede presentatievorm en presentatiestijl.

Benieuwd naar hoe de leerlingen aan de juiste hulp komen? Klik dan hier!