Generatorset nieuwste telg in HAN-motorenfamilie

Namens het Schoon Schip Consortium verwelkomt HAN Automotive Research met trots haar nieuwste telg in de HAN-motorenfamilie: een gloednieuwe generatorset met een FPT motor.

392142 Generatorset met FPT motor is aanwinst bij Automotive Research

Het onderzoeksprojectteam van HAN Automotive Research kijkt er naar uit om samen met alle Schoon Schip partners nog meer te ontdekken, terwijl de weg wordt vrijgemaakt voor Methanol als duurzame brandstof voor schepen. Speciale dank gaat hierbij uit naar Franz Hullegie en Harry Keurhorst van Bredenoord voor hun uitstekende generatorset, en naar Kees Donker en Joep Lammerts van Marant Motortechniek voor hun FPT motor. Die we al hebben mogen horen brullen.

Projectpartners

• BOVAG
  • Methanol Institute
  • Bredenoord
  • Holland Diesel Maassluis B.V.
  • Dieselservice Emmeloord
  • Marant Motortechniek
  • Motorenfabriek De Sutter
  • ANMAR Europe