Dag van de Preventie

Op woensdag 6 april is het de Dag van de Preventie. Die dag laat HAN SENECA je graag zien hoe je preventief aan een goede gezondheid en leefstijl kunt werken. De dag is gevuld met verschillende activiteiten. Het hele programma van zowel Arnhem als Nijmegen lees je hieronder.

Sportvelden Gymnasion Heyendaalseweg

Preventie gaat over het voorkomen van gezondheidsklachten en -problemen. Daar helpt HAN SENECA graag aan mee. Tijdens de Dag van de Preventie willen we je laten deelnemen aan verschillende activiteiten rondom de campussen in Arnhem en Nijmegen om je meer bewust te maken van wat een goede gezondheid is. Daarbij staat preventie centraal.

De hele dag worden er bij studenten enquêttes afgenomen over hun welzijn. De enquêtte wordt door studenten van verschillende opleidingen afgenomen. Denk aan fysiotherapie, social work en verpleegkunde. De enquêtte is ook in de leer-werkplaats van HAN SENECA ontwikkeld door studenten van deze opleidingen.

Als je aan een van onze activiteiten deelneemt krijg je een kaartje waarop je jouw gezondheidswens kunt schrijven. Hiermee maak kans om deze gezondheidswens samen met HAN SENECA waar te maken. Met een van onze gezondheidsprofessionals ga je aan de slag met jouw persoonlijke wens. De prijs kan bijvoorbeeld een uur personal training of een gratis voedingsconsult met voedingsschema zijn!

Programma Arnhem

Vitaliteitscheck van 10:00 tot 16:00 uur
In 10 minuten laat je jouw BMI, bloeddruk, vetpercentage, cholesterol en glucose GRATIS meten in onze gezondheidsbus. Je kunt zonder afspraak binnenlopen!

Lunchwandeling van 12:00 tot 12:45 uur
Wandelen is gezond! Loop daarom mee met onze gezondheidsprofessionals en ga in gesprek. Misschien ontdek je wel jouw gezondheidswens!

Sport mee!
Om 16:30 uur Power Work-out in R26 E0.137
Om 17:30 uur Hardlooptraining - start vanaf R26 E0.137

Programma Nijmegen

Vitaliteitscheck van 10:00 tot 16:00 uur
Laat je BMI, bloeddruk, vetpercentage, cholesterol en glucose GRATIS meten bij SENECA. Je kunt zonder afspraak langkomen! Meld je bij K33 C0.25 Een check duurt ongeveer 10 minuten.

Lunchwandeling van 12:00 tot 12:45 uur

Online lezing Goed Slapen van 15:00 tot 16:00 uur
Slaap jij weleens slecht, maar weet je niet waardoor? Of weet je wel waardoor, maar weet je niet wat bijdraagt aan goede slaap? Leer meer over de factoren die invloed hebben op je slaap tijdens deze lezing.

Registreer je hier voor de lezing.

Sport mee!
Om 16:30 uur Bootcamp of Spinning
Om 17:15 uur Hardlooptraining
Om 17:30 uur Power Work-out

Meer informatie

Wil je meer informatie over de Dag van de Preventie of over HAN SENECA? Bezoek dan onze website via han.nl/seneca of stuur ons een mail op seneca@han.nl.