Achterhoekse bedrijven en HAN-studenten vinden elkaar

Een innovatieve stage, waar je je ook nog eens helemaal welkom voelt. Die vind je volop, in de Achterhoek. Meer dan 170 bedrijven uit deze regio bieden hun stages aan op het vacatureportal van Smarthub Achterhoek.

collega's in gesprek op kantoor

Het gaat om bedrijven in de maakindustrie, maar ook zorginstellingen en andere organisaties. Met stageopdrachten voor bijvoorbeeld studenten Bouwkunde en Automotive, maar ook voor opleidingen als Chemie en ICT. Naast 'gewone’ stages zijn er ook innovatiehubs: hier word je intensief begeleid richting en tijdens je stage.

Volgens projectleider Marij Striekwold zit de Achterhoek te springen om de nieuwe kennis die studenten meebrengen naar hun stagebedrijf. De HAN is daarom een belangrijke samenwerkingspartner. De bedrijven en instellingen achter Smarthub willen in de toekomst nog meer inspelen op al die opleidingen en onderwijsvormen die de HAN in huis heeft.

Smarthub Achterhoek

Bekijk het interview met projectleider Marij

Meld je aan voor kennisfestival HAN Unexpected

Bezoek de workshop Kracht van innovatiehubs met Marij Striekwold

Meer weten over de kracht van de samenwerking binnen innovatiehubs? Op 25 maart opent de HAN haar deuren! Het kennisfestival HAN Unexpected slim schoon sociaal is voor iedereen die graag mee denkt en werkt aan de 3 uitdagingen waar we als HAN -en als samenleving- voor staan: samen grenzen verleggen met digitale technologie, het verminderen van CO₂-uitstoot en het verkleinen van sociaaleconomische gezondheidsverschillen.

Meld je nu aan en bezoek o.a. de workshop 'De kracht van innovatiehubs' met ondermeer Marij Striekwold.

289438 Bezoekers van kennisfestival Unexpected 2019 in Ruitenberglaan 26 in Arnhem.