GGD komt opnieuw vaccineren op de HAN

We ondersteunen de landelijke vaccinatiecampagne, en daarom geven we de GGD nog een keer de gelegenheid om te vaccineren op onze campussen in Arnhem en Nijmegen.

246936 Studenten volgen een opfriscursus vaccineren om zich voor te bereiden op de COVID-vaccinaties.

Data en tijden

Iedereen kan zich laten vaccineren op de HAN: medewerkers, studenten en ook mensen van buiten de HAN zijn welkom. Je kunt terecht voor een 1e of 2e prik - met en zonder afspraak - op een van de volgende HAN-locaties:

HAN-campus Nijmegen | La Pluche | Kapittelweg 33

• Vrijdag 24 september van 11 tot 17 uur

HAN-campus Arnhem | Ruitenberglaan 31 | Prikbus

• Maandag 27 september van 9 tot 17:30 uur

Pfizer of Janssen vaccin

De GGD vaccineert op de HAN met Pfizer en Janssen.

Janssen-vaccin
Hiervan is maar 1 prik nodig. Dit vaccin mag je krijgen vanaf 18 jaar. Als je jonger bent dan 18 jaar, dan krijg je het Pfizer-vaccin.

Pfizer-vaccin
Iedereen vanaf 12 jaar mag dit vaccin krijgen. Als je in de vaccinatiebus je Pfizer-vaccin krijgt, maken we meteen een afspraak voor je 2e prik. Bij Pfizer heb je namelijk 2 prikken nodig voor volledige vaccinatie.

Neem altijd je ID-bewijs en een mondkapje mee. In de bus kun je ook terecht voor het aftekenen van je gele boekje voor coronavaccinatie. En voor hulp bij het actief maken van de QR-code in de CoronaCheck-app.

Uiteraard is het je eigen keuze om je te laten vaccineren, het is geen verplichting. We zullen als HAN dan ook niet vragen om een vaccinatiebewijs voor deelname aan onderwijsactiviteiten.

Vragen?

Neem contact op met de GGD:

• Team GGD Gelderland-Midden (o.a. Arnhem) | 0800 8446 000
  • Team GGD Gelderland-Zuid (o.a. Nijmegen) | 088 144 71 23