Een nieuw strategieplan maak je samen

Samen aan de nieuwe strategie van de HAN werken. Dat is het doel van het Toekomstfestival, dat vandaag, op 1 april, online plaatsvindt. Medewerkers, docenten, lectoren en studentleden van de Medezeggenschapsraad komen er kennis halen én hun ideeën op papier zetten.

270966 Landingspagina HAN Toekomstfestival

Een belangrijke dag dus, voor de HAN! We verzamelen de ingrediënten voor onze nieuwe koers, en die gaan we vastleggen in het nieuwe Instellingsplan (2022 tot en met 2027).

Onderwerpen die in de ochtend aan bod komen, zijn bijvoorbeeld Studentbegeleiding en studentenwelzijn, Leven lang ontwikkelen en Werken in de driehoek: onderwijs, onderzoek en werkveld. In de middag delen HAN’ers hun visie, en daar schuift ook het College van Bestuur bij aan.

Verder met ideeën verzamelen

Na vandaag zijn we niet klaar! In de komende maanden gaan we verder met het ophalen en delen van input. Denk aan vooruitzichten, trends en ontwikkelingen in de regio, in Nederland en internationaal. Ook verzamelen we de ideeën van andere belangrijke doelgroepen, zoals studenten, studiekiezers en het werkveld.