Live activiteiten Accountancy

hoorcollege, instituut finance and management, FEM
no

Kijk hier welke activiteiten er vandaag zijn. Klik op de link om naar de activiteit te gaan. Dat kan ook als je je nog niet voor deze activiteit hebt aangemeld. Veel plezier!

1. 10:00

- 10:45 | Voorlichting - Accountancy, iets voor jou?

Wat leer je bij de opleiding Accountancy  Hoe ziet de opleiding eruit? Wat kan je er nou eigenlijk mee? Allemaal vragen die tijdens een live voorlichting beantwoord worden door student én docent! En je kunt ook je eigen vragen stellen in de chat.

2. 10:00

- 10:45 | Voorlichting - Ik wil iets met economie... maar wat?!

Altijd al iets met Economie willen doen? Hoor hier de verschillende mogelijkheden en raakvlakken met de verschillende economische studies.

3. 10:00

- 10:45 | Voorlichting - Welke financiele opleiding past bij mij?

Je wilt iets met Financieel Management. Maar welke opleiding past dan het beste bij jou? Wat leer je bij de opleidingen van Financieel Management?  Hoe ziet de opleiding eruit? Wat kan je er nou eigenlijk mee? Allemaal vragen die tijdens een live voorlichting beantwoord worden door een student én docent! En je kunt ook je eigen vragen stellen in de chat.

4. 11:00

- 11:45 | Voorlichting - Ik wil iets met economie... maar wat?!

5. 12:00

- 12:45 | Online proefcollege - Maak kennis met de opleidingen binnen het Cluster Financieel Economisch Management.

Proefcollege: Maak kennis met de drie opleidingen van Financieel Economisch Management (Accountancy, Finance & Control en Finance, Tax & Advice). Zij hebben een gemeenschappelijke propedeuse.

Naar het Online Proefcollege!

6. 13:00

- 13:45 | Voorlichting - Ik wil iets met economie... maar wat?!

7. 13:00

- 13:45 | Voorlichting - Welke financiele opleiding past bij mij?

8. 14:00

- 14:45 | Voorlichting - Accountancy, iets voor jou?

9. 14:00

- 14:45 | Online proefcollege - Maak kennis met de opleidingen binnen het Cluster Financieel Economisch Management.

Naar het Online Proefcollege!

10. 15:00

- 17:00 | Online inlooplokaal - Accountancy, vraag maar raak!

Vraag onze docenten het hemd van het lijf! In dit online inlooplokaal kan je op ieder moment binnenlopen en je vragen stellen. Meeluisteren kan ook, handig! Antwoord op vragen waarvan je nog niet wist dat je die had!

Naar het Online Inlooplokaal!