Samen brouwen op het iXtreme Oktoberfest

Op 3 en 4 oktober organiseert het iXperium het iXtreme Oktoberfest. Ben je leraar, docent, manager, schoolleider, onderzoekers of ondersteuner bij een van de (school)besturen die zijn aangesloten bij een van onze iXperiums dan nodigen we je van harte uit voor iXtreme Oktoberfest op 3 oktober.

Samen brouwen

iXtreme Oktoberfest is een inspirerende ontmoeting voor jou als betrokken professional in ons netwerk. Jouw inbreng is van grote waarde en daar willen we je voor bedanken. Alleen samen kunnen we waardevolle kennisproducten, trainingen en bruikbare tools ontwikkelen. Daarom organiseren we een iXtreme Oktoberfest met inspirerende werkvormen in een actieve setting. Het Oktoberfest is een evenement waarin we kennis delen en samen werken aan gepersonaliseerd leren met ict. Je brengt zelf kennis en ervaring mee uit jouw praktijk: dat kunnen inzichten uit onderzoek en ervaringen zijn, maar dat mogen ook vragen zijn.

Op het iXtreme Oktoberfest "brouwen" we onder andere samen een doorlopende leerlijn digitale geletterdheid voor leerlingen en studenten in voorschoolse opvang, primair en voorgezet onderwijs, mbo en hbo. We inspireren je met een lezing van Rolinka Kattouw van Next Nature.

Tegelijk maak je tijdens het Oktoberfest kennis met alle tools, kennisproducten en inzichten die we in ons brede netwerk hebben ontwikkeld. Je leert professionals uit andere sectoren kennen en kunt met hen sparren over hoe je de kennis en tools uit andere sectoren kunt toepassen in je eigen onderwijspraktijk.

9:30    Inloop
10:00   Aftrap iXtreme Oktoberfest
10:15   Lezing Rolinka Kattouw van Next Nature
11:00   Samen brouwen - we gaan onderwijs brouwen volgens een iXtreme bierrecept: we schroten de mout, maisen, klaren, koken de wort, koelen en enten de gist , vergisting en tot slot bottelen we de doorlopende leerlijn digitale geletterdheid plus alle inzichten en eventuele vragen die leven in ons brede netwerk.
15:45   Bierketelpitches
16:30   iXtreme netwerkborrel
17:30   Afsluiting
Locatie: Bierbrouwerij De Brouwtoren in Nijmegen.

Op 4 oktober is er van 15:00 tot 18:00 uur de iXtreme afterparty voor bestuurders, managers en netwerkleden die 3 oktober niet de hele dag kunnen komen. Die dag krijg je een terugkoppeling van 3 oktober en uiteraard heb je deze dag ook de kans om te netwerken met netwerkleden uit alle onderwijssectoren die actief bezig zijn met leren, lesgeven en werken met ict en technologie, en om kennis te maken met de tools en kennisproducten die in het brede iXperiumnetwerk zijn ontwikkeld. Ook op deze dag kunnen maximaal honderd mensen meedoen.

Meld je aan iXtreme Oktoberfest - iXperium

NB alleen medewerkers van formele samenwerkingspartners kunnen zich voor dit evenement aanmelden.

#iXpact - Mede mogelijk gemaakt door NRO en SIA