Studenten Human Resource Management: een kapitaal voor je organisatie

De opleiding Human Resource Management aan de HAN kenmerkt zich door stevige verbindingen tussen onderwijs, onderzoek en de praktijk. We zijn trots op ons bedrijfskundig profiel, waarmee onze studenten zich kunnen onderscheiden op de arbeidsmarkt.

Laan van Scheut 10

Andere organisaties zijn onmisbaar

Om goede, startbekwame professionals af te leveren is meer nodig dan theoretische kennis en uitstekende onderzoeksvaardigheden. Het vraagt ook om ervaring en inzicht in de praktijk. Daarvoor is jouw organisatie onmisbaar!

Zet studenten aan het werk

In elk jaar van onze opleiding zitten één of meerdere praktijkonderdelen. De begeleiding bij de praktijkonderdelen starten we in het 1e jaar intensief en bouwen we per jaar geleidelijk af. Dit doen we totdat de student klaar is om in het 4e jaar zelfstandig een afstudeeropdracht bij een organisatie uit te voeren.

Hieronder vind je een kort overzicht van de praktijkonderdelen in onze opleiding. Klik op de jaren voor meer uitleg en ontdek wat de studenten voor je organisatie kunnen betekenen.

We gaan graag met je in gesprek

Interesse of vragen?

Neem contact op met het Praktijkbureau HRM via praktijkbureau.hrm@han.nl. We kijken graag samen naar de mogelijkheden!

drie studenten met laptop en kopje koffie