HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Sportkunde

Financiële ranglijst Eredivisie 2023: recordomzet, maar ook zorgen over financiële risico’s

Het Sports & Economics Research Centre (SERC) van de HAN (Academie Sport en Bewegen) neemt jaarlijks de financiële gegevens van de eredivisieclubs onder de loep. In de 3e editie van het rapport “Financiële Ranglijst Eredivisie” wordt teruggeblikt op het vorige voetbalseizoen 2021/22, maar ook vooruitgekeken naar de komende jaren.

HAN Redactie
24 mei 2023
386297 Teamsport is gezond. Het verlaagt zorgkosten
Sportkunde

Studenten Sportkunde adviseren FC Utrecht

FC Utrecht zet onze studenten Sportkunde in. Daardoor weet de voetbalclub jonge fans en volgers steeds beter aan zich te binden. Binnen- en buitenlandse studenten van de HAN analyseerden de customer journey van de jeugdige FC Utrecht-fan.

Er is geen omschrijving beschikbaar
HAN Redactie
29 januari 2021
Studenten op stoelen bij lage tafel lachend meisje horizontaal