HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Lectoraat Drug Discovery

Lectoraat Drug Discovery wil bijdrage leveren aan ontwikkeling nieuwe medicijnen

Een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van nieuwe medicijnen, dat is het doel van het lectoraat Drug Discovery van de HAN en van lector Pedro Hermkens. Op 17 juni werd hij geïnstalleerd. Voor het eerst weer voor publiek in de zaal.

HAN Redactie
18 juni 2021
ab656b40-0cf1-11ee-833c-02565807075b icoontjes die zweven door de lucht met persoon in witte jas op achtergrond
Lectoraat Drug Discovery

Leren en onderzoeken in de geneesmiddelenpraktijk

Pivot Park, hotspot voor farmaceutische innovatie, gaat intensief samenwerken met de HAN. Op vrijdag 18 december ondertekenden ze de overeenkomst voor het huisvesten van het lectoraat Drug Discovery in Oss. Dé plek waar studenten en docenten gaan leren en onderzoeken, midden in de beroepspraktijk.

HAN Redactie
21 december 2020
bio-informatica student aan het werk