HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Kunst en Cultuur

Na een baan in Ethiopië van start bij de HAN

International Social Work begint aan zijn tweede jaar. Da’s niet onopgemerkt gebleven: het aantal studenten is verdubbeld tot circa 200. Social Work zit in de lift naar boven. Reden dat er nieuwe leerkrachten zijn aangetrokken, meer dan 10 maar liefst. Expert Life skills & social emotional learning Aniek Santema is een van hen.

HAN Redactie
22 september 2021
eee64b58-0cf3-11ee-8d50-02565807075b header/banner HAN 25 jubileum met medewerker Aniek Santema
Kunst en Cultuur

Nieuwkomers in het jubileumjaar: docent Sandra Bregar

De HAN bestaat 25 jaar, maar sommige docenten zijn net nieuw, zoals Sandra Bregar. Al vroeg was ze enthousiast over sociaal werk. Ze studeerde in geboorteland Slovenië, in Finland en in Oostenrijk. Door les te geven aan de HAN wil ze die kennis en de ervaring delen met studenten. 7 vragen aan Sandra over haar werk en haar studenten.

HAN Redactie
10 september 2021