HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

International Social Work

Vluchteling Toufic: "Ik werd onderdeel van de groep, dat voelde veilig"

Toufic Al Arab heeft samen lessen gevolgd met International Social Work-studenten. “Ik werd onderdeel van de groep.” Als vluchteling wonend in Nijmegen zet hij zich om mensen te helpen. Ondanks de beperkte mogelijkheden.

Filip Wilmsen
22 maart 2023
368fe986-0cff-11ee-8919-02565807075b Een foto van Toufic Al Arab bij gastlessen voor mensen uit het AZC.
International Social Work

Nieuwkomers in het jubileumjaar: docent Sandra Bregar

De HAN bestaat 25 jaar, maar sommige docenten zijn net nieuw, zoals Sandra Bregar. Al vroeg was ze enthousiast over sociaal werk. Ze studeerde in geboorteland Slovenië, in Finland en in Oostenrijk. Door les te geven aan de HAN wil ze die kennis en de ervaring delen met studenten. 7 vragen aan Sandra over haar werk en haar studenten.

HAN Redactie
10 september 2021