HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Huisvesting

Minder afvalemmers, meer afvalscheidingsunits

Vanaf maart worden we weer duurzamer, schoner én kleurrijker. In alle gebouwen komen afvalscheidingsunits met grijze, oranje en blauwe bakken. Deze moeten samen met aparte inzamelingspunten voor petflesjes en blik een bijdrage leveren aan betere recycling en minder afvalproductie op de HAN.

HAN Redactie
01 februari 2023
475165 Afvalscheidingsunits: in plaats van kleine prullenbakken in de lokalen nu centrale inzameling
Huisvesting

Nieuwe Coördinator Duurzaamheid: "Doen wat je zegt, daar gaat het om!"

Even voorstellen: de nieuwe Coördinator Duurzaamheid van de HAN. De wat? De Coördinator Duurzaamheid dus. Daan Moerkerk maakt zichtbaar wat de HAN aan duurzaamheid doet en voert het mantra 'practice what you preach' binnen de schoolmuren verder door.

HAN Redactie
10 juni 2022
345132 Een huis tussen de bladeren. Duurzaam bouwen.