HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Het Sensorylab bij Food & Business

Deze week testte 4e-jaarsstudent Elian in een sensorisch onderzoek de vegan proteïneshake die hij ontwikkelde voor zijn afstudeeronderzoek bij de opleiding Food & Business.

HAN Redactie
15 december 2022
ebe661aa-0cfc-11ee-a7f3-02565807075b Elin Zuuring in het sensory lab

Goud voor Food & Business in EW Beste Studies 2021

De opleiding Food & Business krijgt met een gouden medaille de hoogste waardering in Elsevier’s Beste Studies 2021 die deze week in EW Weekblad is gepubliceerd. Zeer trots is de opleiding met deze gouden medaille. Een bevestiging van onze kwaliteit en de waardering van onze studenten daarvan!

Nathalie van den Berg
15 oktober 2021
32175 creatieve kitchen, FEM Food & Business

De HAN daagt studiekiezers uit

Begin dit jaar startte een aantal opleidingen van de HAN met een pilot rondom College Coins. Dat is een app waarmee hogescholen opdrachten naar studiekiezers kunnen sturen. Zo leren jongeren de HAN en de opleidingen op een leuke manier beter kennen.

HAN Redactie
12 februari 2021
Twee meiden samen studeren in een kubus en een meisje alleen