HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Centrum voor Ondernemerschap

Ruim baan voor goede ideeën van student-ondernemers

Je bent op een festival en ja hoor, je mobieltje is leeg. Wat nu? Een student kwam met de oplossing: gebruik mobiele zonnepanelen, die je waar dan ook kunt neerzetten. Om tot zo'n oplossing te komen, kun je best wat hulp gebruiken. Je moet onderzoek doen, je hebt geld én een goed businessmodel nodig.

HAN Redactie
03 februari 2022
Postits door glas. Centre for creativity. Centrum voor ondernemerschap 3
Centrum voor Ondernemerschap

LAURA MET ‘LOKAL’ WINNARES #HANENTREPRENEURS PITCH CONTEST!

Op dinsdagmiddag 12 januari vond de tweede online editie van de #HANtrepreneurs pitchcontest plaats. Tijdens het zeer kleurrijke en muzikaal aangeklede event pitchten zeven jonge student-ondernemers hun idee voor jury en publiek. Dankzij Joost Broeren (plezierige presentator) en Einte Visser (bedenker van concept en strakke regie) genoten zowel de studenten, de jury als het publiek van dit digitale ondernemersevent en verliep alles op rolletjes. Laura Mischie, gaf uiteindelijk de beste pitch over haar bedrijf ‘Lokal’ en werd de grote winnares van deze pitchcontest!

Er is geen omschrijving beschikbaar
HAN Redactie
22 januari 2021