HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Ad Ervaringsdeskundigheid in Zorg en Welzijn

Nieuw: inzet ervaringsdeskundig professionals voor ondersteuning bij kanker

KWF gaat dit jaar 50 mensen, die de impact van kanker hebben ervaren, opleiden tot ervaringsdeskundig professional. Dit project is in samenwerking met de 6 hogescholen die opleiden tot ervaringsdeskundige, waaronder de HAN. Met steun van de Nationale Postcode Loterij wordt het collegegeld volledig door KWF vergoed.

HAN Redactie
28 februari 2024
f4bd103c-0cf0-11ee-9f1a-02565807075b videostill HAN investeert in Ervaringsdeskundigheid
Ad Ervaringsdeskundigheid in Zorg en Welzijn

Ad Ervaringsdeskundigheid in Zorg en Welzijn ontvangt accreditatie

De eigen ervaring als cliënt in de GGZ, verslavingszorg, maatschappelijke zorg of welzijn inzetten om andere mensen te helpen bij hun herstel? Dat kan met de nieuwe opleiding Ad Ervaringsdeskundigheid in Zorg en Welzijn van HAN University of Applied Sciences. Onlangs is de opleiding geaccrediteerd door de NVAO (Nederlands-Vlaamse Accreditatieorgaan) en mag de opleiding in september 2021 van start.

HAN Redactie
16 april 2021