HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Eerste gediplomeerden Ad Gebouwgebonden Installatietechniek

In september 2019 begonnen zij als een kleine groep pioniers aan een nieuwe deeltijdopleiding en minder dan 2 jaar later zijn zij samen als kleine groep afgestudeerd. Mark, Jordy, Andor en Baraa ontvingen als eersten het certificaat van de Associate degree Gebouwgebonden Installatietechniek.

14 juli 2021
306949 illustratie zwarte omslagmap met opdruk open up new horizons
Aarde en Milieu

Maakonderwijs vanuit verwondering richting liefde voor de planeet

Fast fashion. Plastic soep. Fossiele grondstoffen. Problemen genoeg om in de toekomst op te lossen. Wat als je die vraagstukken nou eens niet benadert vanuit problematiek, maar vanuit verwondering? Middels speels ‘maakonderwijs’ brengt innovatieplatform Makercosmos leerlingen liefde voor de planeet, en daarmee duurzaamheid, bij.

11 juni 2021
298912 Training van leerkrachten De Wijzer, MakersCosmos (Nico Hoeijmans)

Promotie hoofddocent Bouwkunde

Hoofddocent Bouwkunde Frits Schultheiss is eind augustus bij de TU Delft gepromoveerd met het onderwerp Energetische upgrading van Nederlandse Wederopbouw flats.

11 september 2020
zonnepanelen met blauwe lucht