Landelijke campagne ‘De wereld is ICT’ van start: HAN doet mee
Deze week is de landelijke campagne ‘De wereld is ICT’ officieel van start gegaan. De HAN werkt hierin samen met 13 andere hogescholen en vier creatieve bureaus om het beeld van ICT te verbreden en aantrekkelijker te maken voor een diverse groep studenten.

ICT is veel meer
ICT is veel meer dan één studie. Achter het vakgebied schuilen talloze specialisaties, van cybersecurity tot UX design. Met deze campagne willen de deelnemende hogescholen:
-
Meer diversiteit in de instroom, met name onder vrouwen.
-
Meer zichtbaarheid van de breedte van het vakgebied.
-
Meer relevantie voor jongeren die op het punt staan een studiekeuze te maken.
Waar zie je de campagne?
Waar zie je de campagne?
De campagne is dit najaar zichtbaar op verschillende plekken in Nederland, waaronder:
-
Posters en digitale schermen in steden, op stations en langs de weg
-
Social media zoals Instagram, TikTok, Snapchat en YouTube
-
Spotify-audiofragmenten
-
Google Display Ads
De campagne loopt in twee fasen: van eind september tot eind november.

Ontdek de wereld van ICT
Alle uitingen verwijzen naar studeerict.nl. Op deze website ontdekken bezoekers de veelzijdigheid van ICT en vinden ze opleidingen bij de deelnemende hogescholen, waaronder de HAN.
