HAN Summer Vibe BBQ

2 weken geleden vond de 2e editie van de Summer Vibe BBQ plaats in Arnhem en Nijmegen. Op deze barbecues met zomerse temperaturen leerden de toekomstige studenten van de lerarenopleidingen elkaar, de huidige studenten, docenten én de HAN alvast beter kennen. Studentenwelzijn begint al vóór de poort.

dj bus op de summer vibe bbq

'ik word leraar'

Bij aankomst werden de toekomstige studenten aangemeld én ontvingen ze een zomerse bloemenketting en een festivalbandje met ‘ik word leraar’. Daarna voegden zij zich bij hun toekomstige studiegenoten. Vervolgens gingen de nieuwe studenten samen met de studievereniging aan de slag met kennismakingsspellen. Ook werd er genoten van de heerlijke vegetarische barbecue, een drankje en in Nijmegen ook live muziek van de DJ uit een Volkswagen busje. In Arnhem werd er ook nog laserquest gespeeld in het pabo-gebouw.

ik word leraar bandje

Het voelt nu vertrouwder om hier op de HAN rond te lopen

Goed beoordeeld

In beide steden werd het event goed bezocht en waren de reacties positief. De activiteit is goed beoordeeld aan de hand van een enquête, met een 8 gemiddeld voor zowel Arnhem als Nijmegen.

studenten die een drankje halen bij de bar

Het was een goede eerste kennismaking met medestudenten en huidige studenten!

Bekijk voor meer foto’s in het Instagram- en Facebook-bericht.

• Welkom bij de Summer Vibe BBQ
  • Vegetarische barbecue