Warm Welkom voor studenten tijdens HAN Summer Vibe BBQ

De HAN Academie Educatie vindt het belangrijk om toekomstige studenten een warm welkom te heten, en organiseert daarom weer een HAN Summer Vibe BBQ! Deze activiteit vindt vóór de zomer plaats, zodat toekomstige studenten van de lerarenopleidingen hun klasgenoten beter kunnen leren kennen.

feestende studenten met confetti

Met een bindingsactiviteit als de Summer Vibe BBQ hoopt de HAN de laatste onzekerheden bij aanmelders weg te nemen en ervoor te zorgen dat ze zich al thuis voelen op de HAN. Ook stelt het ze in de gelegenheid om vragen te stellen aan huidige studenten en docenten. Nieuwe studenten ontvangen een uitnodiging voor dit event per mail.

Heel fijn om al wat mensen te kennen! Als je ze dan weer ziet volgend schooljaar denk je: Hé, jou ken ik!

Vorig jaar is de activiteit goed ontvangen bij de aanmelders, blijkt uit een enquête waarin de activiteit beoordeeld werd met een 8,3. Om al een beeld te krijgen van de activiteit kun je de aftermovie van Arnhem en de aftermovie van Nijmegen bekijken! Studenten van studievereniging Meesterlijk raden het toekomstige studenten zeker aan om deel te nemen: “Sluit de zomer pas echt goed af op de Summer Vibe BBQ, zodat je 100% bent om aan je studie te beginnen.”

Het gaf me echt een pre-intro vibe, het was écht gezellig!

Meer weten over de lerarenopleidingen van de HAN?