Leerlingen maken op school kennis met Logistics Management

Studenten en docenten van de opleiding Logistics Management laten leerlingen op een interactieve manier kennis maken met logistiek. Samen met de organisatie Logistics Valley organiseren zij de logistieke roadshow. Het is een concept dat rondreist langs diverse middelbare scholen en is gericht op havo 4-leerlingen. Deze unieke roadshow zorgt ervoor dat jongeren op een actieve manier in aanraking komen met de logistieke sector.

Logistieke roadshow voor leerlingen

The trip of your drip

Dit jaar staat dat in thema van fast fashion, ook wel "The trip of your drip" genoemd. Want welke reis legt jouw favoriete Nike sneakers of dat ene perfecte jasje van de Zara af om bij jou in de kast te liggen? Tijdens deze roadshow werken scholieren aan een aantal challenges. Daarbij worden ook nader te bepalen influencers betrokken.

Meedoen?

Ben je ook geïnteresseerd om de roadshow bij jouw school te hebben? De planning voor 2023 volgt maar je kunt je al aanmelden bij de HAN. Mail naar steffie.pragt@han.nl voor meer informatie.

Leerlingen van Logistics Management laten leerlingen kennis maken met logistiek
Een baksteen met troffel