Samenwerking HAN en Business School Nederland

De HAN en Business School Nederland hernieuwen hun samenwerking! Business School Nederland ontwikkelt de opleiding Fast Track to Action Learning MBA speciaal voor de HAN. De opleiding sluit aan op de post-hbo opleiding Bedrijfskunde van de HAN en als alumnus krijg je een flink aantal vrijstellingen.

32568 Student en docent in gesprek met bedrijf, handen schudden, FEM Employment

Business School Nederland biedt al ruim 25 jaar MBA- en DBA-opleidingen aan en maakt hierbij, net als de HAN, gebruik van action learning: leren en gelijktijdig werken aan echte en actuele vraagstukken. Operationeel directeur van Business School Nederland, Bart Stolk, en Linda Hoksbergen, programmavoorlichter bij BSN kwamen onlangs op bezoek bij de HAN in Arnhem. Hier ontmoetten zij Petra van Halteren, programmamanager HAN Management & Organisatie. De HAN en BSN werken al jaren succesvol samen in de uitvoering van de opleiding Fast Track to Action Learning MBA. Wij zijn blij met deze samenwerking! Het biedt onze deelnemers een unieke kans om met een stevig bedrijfskundig fundament en een diploma van de post-hbo Bedrijfskunde binnen 14 maanden de MBA-titel te halen.

Petra van Halteren van de HAN en Bart Stolk van Business School Nederland schudden elkaar de hand
Petra van Halteren (HAN) en Bart Stolk (BSN)

Verkort MBA-programma volgen?

Heb jij je post-hbo opleiding Bedrijfskunde succesvol bij de HAN afgerond en wil je graag doorstuderen? Dan is een MBA-opleiding een mooie volgende stap. Twee keer februari start het verkorte MBA-programma bij Business School Nederland (BSN), de Fast Track to Action Learning MBA. De Fast Track to Action Learning MBA is speciaal ontwikkeld voor de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en sluit aan op de post-hbo opleiding Bedrijfskunde. De opleiding is geaccrediteerd door de NVAO (Nederland), de ACBSP (Amerika) en EduQua (Zwitserland). Meer weten? Download de brochure of bespreek de mogelijkheden met de studieadviseurs van BSN.

Deelnemer van de fast track mba kijkt op zijn laptop

Vrijstellingen voor alumni post-hbo Bedrijfskunde

De verkorte MBA-opleiding bestaat uit drie fases:

• Fase 1: managementvaardigheden, inleiding bedrijfskunde en leiderschap en organisatieanalyse. Voor deze fase kun je vrijstelling krijgen.
  • Fase 2: kennismodules. Je krijgt vrijstelling voor de volgende modules: Strategisch Management,  Financieel Management. Marketingmanagement, HRM (Human Resources Management) en Operations Management.
  • Fase 3: de dissertationfase of afstudeerfase. Deze doorloop je in z’n geheel.
  • Daarnaast krijg je vrijstelling voor 1 Action Learning Project.

*Vrijstellingen worden altijd officieel geautoriseerd door de examencommissie van Business School Nederland. Wil je weten of en welke vrijstellingen voor jou van toepassing zijn? Vraag het aan een van de studieadviseurs van Business School Nederland

Interesse?

Regelmatig organiseren Business School Nederland en de HAN een voorlichtingsbijeenkomst op de HAN-campus in Arnhem. Daarnaast zijn er regelmatig (online) informatiebijeenkomsten bij Business School Nederland. En uiteraard kun je ook een individuele afspraak maken bij de Business School in Buren.