Brons voor master Circulaire Economie in Elsevier beste studies 2022

De Master Circulaire Economie krijgt met een bronzen medaille opnieuw een hoge waardering in Elsevier Beste Studies 2022. Afgelopen week de resultaten gepubliceerd in EW Weekblad. Zeer trots is de masteropleiding op deze erkenning. Een bevestiging van de kwaliteit en vooral de waardering van onze studenten daarvan!

Overleg

Hoge waardering met bronzen medaille

Het onderzoek EW Beste Studies 2022 onderzoekt maar liefst 2.273 bachelor- en masteropleidingen. De medailles worden toegekend als studenten zeer tevreden zijn over verschillende aspecten van hun studie. Om in aanmerking te komen voor een bronzen medaille moet een opleiding op 4 of 5 onderdelen aanzienlijk beter scoren dan het gemiddelde van de gehele sector.

De Master Circulaire Economie kreeg hoge waarderingen op sfeer, op docenten en op de inhoud van de opleiding waaronder het verwerven van vaardigheden en de voorbereiding op de arbeidsmarkt.

450366 Bronzen medaille van Beste Studies, uitgeloofd door Elsevier

Enorm trots op deze waardering

Opleidingsmanager Ellen Burger: “We zijn allemaal enorm trots op deze master en al onze studenten die de aanjagers willen zijn van een circulaire economie. De waardering is echt het resultaat van de goede samenwerking tussen studenten, opdrachtgevers uit het werkveld en ons masterteam. We inspireren elkaar en hebben er ook nog heel veel plezier in.”

Over Elsevier’s Beste Studies

De ranglijst EW Beste studies 2022 is gebaseerd op een eigen analyse van oordelen van 286.000 studenten, afkomstig uit de Nationale Studenten Enquête 2022. Studenten zijn ervaringsdeskundigen en (kritische) klanten: hun bevindingen kunnen aankomende studenten helpen bij het kiezen van een passende studie.

Kijk ook op:
Opleidingspagina Master Circulaire Economie voltijd