Gezocht: Fitnessinstructeur bij HAN SENECA

In de fitness van HAN SENECA zijn we op zoek naar een werkstudent als fitnessinstructeur. Zo kun jij de komende jaren naast jouw studie ervaring opdoen op gebied van sport, bewegen en gezondheid.

33823 Gebouw Kapittelweg 33 Nijmegen, landscape, Seneca

Als fitnessinstructeur en coach maak je kracht– en cardioschema’s op maat. Je begeleidt de sporters zo optimaal mogelijk en helpt ze hun (sport)doelen  te bereiken. We werken met (intake)afspraken om de leden zo goed mogelijk te begeleiden. Ook groepslessen zoals bijvoorbeeld circuit– en HIIT training geef je geregeld.

HAN SENECA

HAN SENECA is als expertisecentrum van de HAN University of Applied Sciences een professioneel gezondheidscentrum dat zich met name richt op preventie, gezondheid en leefstijl. Het is daarnaast een leeromgeving voor studenten op gebied van sport en de (preventieve) paramedische zorg. Samenwerken, leren en gericht zoeken naar oplossingen voor een gezondheidsprobleem of wens staat centraal. Bij HAN SENECA zoeken we altijd samen met jou naar een gepaste oplossing.

Wij geloven erin dat een goede gezondheid en vitaliteit begint voordat er zich problemen of klachten voordoen. Uiteraard helpen wij je ook als er wel klachten zijn ontstaan. Samen met jou werken we aan een oplossing om jouw gezondheidsproblemen te verhelpen en in de toekomst te voorkomen. HAN SENECA is dé plek om preventief aan jouw gezondheid en vitaliteit te werken.

764654cc-0cee-11ee-b4bd-02565807075b han seneca fitness sport bewegen kettlebel2

Dit ben jij!

· Een enthousiaste coach die weet hoe kracht– en cardiotraining werkt

· Je vindt het leuk en leerzaam om anderen te begeleiden op gebied van sport

· Je kunt goed overweg met verschillende persoonlijkheden en leeftijden

· Je bent zelfstandig in je werk en voelt je verantwoordelijk

· Een groepsles geven is je op het lijf geschreven

· Je bent met name in de avonden en weekenden beschikbaar

· Je houdt zelf ook van een goede work-out

· Je studeert bij voorkeur aan een sportgerelateerde opleiding. Dit hoeft niet per se aan de HAN te zijn

Dit bieden we jou

Je werkt ongeveer 8 tot 12 uur per week voor het expertisecentrum. Jouw uren zijn in overleg flexibel in te delen en je mag buiten je werktijd gratis sporten in onze gym. Je wordt betaald via de werkstudent regeling van de HAN.

Hebben we je interesse gewekt?

Stuur je motivatie en CV naar seneca.fitness@han.nl. Vertel ons waarom jij de meest geschikte kandidaat bent en waarom jij goed bij HAN SENECA zult passen.