Pop-up-priklocatie op de HAN

De GGD komt naar de HAN! Vanaf woensdag 25 augustus kunnen studenten en medewerkers die nog niet zijn gevaccineerd, hun prik halen op 1 van onze locaties. Een afspraak maken is dan niet nodig.

246936 Studenten volgen een opfriscursus vaccineren om zich voor te bereiden op de COVID-vaccinaties.

Om het coronavirus de kop in te drukken en om onze bescherming te vergroten, is het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen zich laten vaccineren. Daarom geven we de GGD de gelegenheid een zogenoemde pop-up-priklocatie te openen op de HAN.

Pfizer of Janssen

Op de pop-up-priklocatie kun je kiezen voor het Pfizer- of Janssen-vaccin. Ben je jonger dan 18 jaar? Dan kom je alleen in aanmerking voor Pfizer. Voor het Janssen-vaccin heb je 1 prik nodig, voor Pfizer 2. De afspraak voor de 2e prik wordt meteen na je 1e prik ingepland, en die is op een reguliere vaccinatielocatie.

Waar en wanneer?

Studenten en medewerkers kunnen zonder afspraak op deze locaties geprikt worden:

HAN Campus Nijmegen, Kapittelweg 33

• woensdag 25 augustus t/m vrijdag 27 augustus, van 11 tot 17 uur
  • maandag 30 augustus t/m vrijdag 3 september, van 11 tot 17 uur

HAN Campus Arnhem, Ruitenberglaan 31 (in de grote kantine)

• maandag 30 augustus t/m vrijdag 3 september, van 11 tot 19 uur

Praktische info

Kom je langs voor een prik, neem een identiteitsbewijs mee waar je BSN op staat en draag een mondkapje. Het is niet toegestaan om foto's en/of filmpjes te maken. En dan nog dit: het is je eigen keuze om je te laten vaccineren, geen verplichting. De HAN vraagt jou niet om een vaccinatiebewijs voor deelname aan onderwijsactiviteiten.

Vragen?

Neem contact op met de GGD:

GGD Gelderland-Zuid
www.ggdgm.nl