Ict-geletterde studenten opleiden

Hoe zet je technologie en ict in je onderwijs in? En waar kan de inzet van technologie of ict onze beroepen verbeteren? Urgente vragen voor de HAN. Zo urgent, dat we Open Digital Horizons zijn gestart.

32535 ict cmd studenten vrouwen op trap

Open Digital Horizons heeft als doel: ict-geletterde studenten opleiden. Die weten hoe ze ict kunnen gebruiken in hun onderwijs, hun werk en hun leven. In dit project helpen we onze docenten, leidinggevenden en ondersteuners om dit doel te bereiken.

Deze 2 collega's vertellen hoe zij ict en technologie al inzetten in hun onderwijs en in het werkveld.

VR-Client Max

Hoe verbetert VR het onderwijs?

Astrid Timman van iXperium Health vertelt hoe zij met een multidisciplinair team Virtuele Client Max ontwikkelde, en hoe het onderwijs daar beter van wordt.

Data in de zorg

Waarom de zorg verbetert door data-analyse

Marian Adriaansen, lector Innovatie in de Care, vertelt over het belang van data in de zorg en de invloed van digitalisering.