Inspiratiesessie 'Interactief met Kunst' succesvol

Beeldend kunstenaar Neelke Jacobs heeft de deelnemers meegenomen door een aantal van haar inspirerende kunstprojecten met buurtbewoners, basisschoolleerlingen, asielzoekers en ambtenaren.

Stockbeeld interessegebied kunst en cultuur

Collega's en deelnemers beschrijven deze inspiratiesessie als een interactieve bijeenkomst, met korte opdrachten en veel ruimte voor vragen. De bijeenkomst was voor iedereen toegankelijk die zich betrokken voelt bij het sociale domein en/of meer wilt weten over interactief en creatief zijn in het denken en doen.

Op 25 februari 2021 de inspiratiesessie 'Interactief met Kunst' plaats. Deze inspiratiesessie werd gegeven door Neelke Jacobs. Neelke Jacobs is beeldend kunstenaar en beroepskunstenaar in de klas. Met hoofd, hart en handen, maakt zij diverse kunstprojecten voor scholen, gemeenten, musea en culturele instellingen. De inspiratiesessie ging over meerdere interessante onderwerpen, voorbeelden hiervan zijn het ontstaan van een idee tot wat er allemaal komt kijken bij de uitvoer!

Deelnemers zijn geïnspireerd weggelopen van de inspiratiesessie. Iedereen die voorgaand betrokken voelde bij het sociale domein heeft nu nog meer interesse in het onderwerp. Gasten en collega's spreken positief over de Neelke en kijken uit naar de volgende inspiratiesessie. Kortom, het evenement was een groot succes!

Wil je de volgende inspiratiesessie bijwonen? Houd de website in de gaten zodat je geen event mist!