Daar doen HAN-studenten het voor

Thuisblijven in plaats van naar de campus komen. En als je elkaar ziet, 1,5 meter afstand houden. Waar doe jij het voor? Dat hoef je HAN-studenten geen 2 keer te vragen. “Om meer van de wereld te zien dan alleen mijn beeldscherm”, bijvoorbeeld. Of: “Om zonder zorgen mijn familie te zien.”

student peinzend, FEM Finance Tax and Advice

De komende tijd kom je overal op de HAN posters met citaten van onze studenten tegen. Ze vertellen waarom zij de verscherpte maatregelen in acht nemen. Natuurlijk delen we ze ook via onze social media, want we zitten tenslotte allemaal zoveel mogelijk thuis.

Campagne ‘Daar doe ik het voor’

De posters zijn onderdeel van de campagne 'Daar doe ik het voor', die is opgezet om de bewustwording rondom COVID-19 onder studenten te vergroten. Omdat we allemaal het liefst weer leven, leren en feesten zonder afstand, dus....zonder corona!
Lees meer over het idee achter de campage op SAM: "Studenten zijn zowel eigenaar als zender van de boodschap."

Maak kans op een fotoshoot

Ben jij HAN-student en heb jij ook een goede reden om je aan de COVID-19-maatregelen te houden? Deel je citaat, en maak kans op een fotoshoot. Check onze Facebook