Ass. Lectoraat Customer Insights

Wat werkt wel en niet op de social media van gemeenten?

Social media worden door gemeenten ingezet om inwoners te bereiken. Maar dit wordt nog niet altijd even bewust gedaan. Daarom onderzochten we posts op Instagram, LinkedIn en Facebook van drie gemeenten. In dit artikel delen we alle tips voor goedlopende posts om je inwoners te bereiken. 

HAN Redactie
beeld ten behoeve van project content voor social media lectoraat Customer Insights
Ass. Lectoraat Customer Insights

Multidisciplinair samenwerken aan brede welvaart

Samenwerken, dat doen we toch allemaal? Wellicht met collega's binnen jouw vakgebied. Maar hoe vaak werken we samen met collega's en partijen buiten je gebruikelijke netwerk of vakgebied, die met een andere invalshoek naar problemen kijken? Klinkt als een uitdaging, niet? Maar, wat als het lukt?

HAN Redactie
workshop op het vereniging hogescholen congres 2024 over multidisciplinair samenwerken tijdens het toegankelijke mondzorgproject van o.a. lectoraat human communication development.
Ass. Lectoraat Customer Insights

Bereikbare en betaalbare mondzorg voor bewoners Presikhaaf

Mondzorg toegankelijk maken voor mensen in een lagere sociaaleconomische positie: dat is de ambitie van de Academische Kliniek voor Mondzorg Arnhem. Hoe je ze uitnodigt om met korting in de tandartsstoel plaats te nemen? Vanessa Hollaar en Debra Trampe weten door onderzoek wat werkt.

HAN Redactie
Ass. Lectoraat Customer Insights

Debra Trampe en Daphne Hachmang

Wie zijn de onderzoekers van de HAN? In deze editie: Debra Trampe, associate lector Customer Insights en Daphne Hachmang, onderzoeker online interactie, beiden betrokken bij het Lectoraat Human Communication Development.

HAN Redactie
Coverbeeld vrouw met loep, onderzoekers van de HAN (NH)