Studiekeuze

Chat met een student

f554df26-0cef-11ee-8711-02565807075b Stockfoto thuiswerken laptop, hrm, human resource management

Een opleiding aan de HAN lijkt jou wel wat, maar je hebt nog een heleboel vragen. Over de opleiding, op kamers wonen, studieboeken óf over het studentenleven in Arnhem of Nijmegen. Vraag het aan student! De lerarenopleidingen, Social Work en Pedagogiek bieden een chatmogelijkheid aan.

Stel, je staat op het punt een studie te kiezen en hebt nog vragen. Over de lessen, stagemogelijkheden, studieverenigingen, de places to be of andere issues. Hoe makkelijk is het om jouw laatste vragen via de chat te stellen aan een student van jouw favoriete opleiding? Enkele opleidingen aan de HAN bieden deze mogelijkheid aan.

Lerarenopleidingen

Wil jij van een student van de pabo, de opleiding Leraar Aardrijkskunde, Leraar Biologie of een andere lerarenopleiding horen hoe hij of zij de studie én het studentenleven ervaart? Chat dan met bijvoorbeeld Noud, Romy of Noël! Via een chattool stel je eenvoudig jouw vragen! In deze tool stellen diverse studenten zich voor. Maak zelf de keuze met wie je chat.

Studenten aan het werk

Pedagogiek & Social Work

Wil jij van een student van de opleiding Pedagogiek of Social Work horen hoe hij of zij de studie én het studentenleven ervaart? Chat dan met bijvoorbeeld Jip, Jessica of Timo! Via Whatsapp stel je eenvoudig jouw vragen! Reageren doen zij binnen 24 uur, want zij zijn ook druk met hun studie en stage. De chat is open van maandag tot en met vrijdag. Jouw vragen in het weekend pakken ze op maandag weer op. Dus... Welke vraag heb jij nog?

Studenten aan het werk