Accreditatie voor vijf jaar

International School of Business ontvangt prestigieus EFMD Programme Accreditatie

Het International Business-programma is bekroond met het EFMD Programme Accreditation voor vijf jaar! Hiermee sluiten we ons aan bij een prestigieuze gemeenschap van wereldwijd erkende onderwijsinstellingen op het gebied van International Business.

EFMD

EFMD is een wereldwijde, non-profit, op leden gebaseerde organisatie die zich toelegt op managementontwikkeling. De organisatie wordt wereldwijd erkend als een accreditatie-instelling voor business schools, business school-programma's en bedrijfsuniversiteiten. De betekenis van deze prestatie wordt benadrukt door het feit dat slechts 3 business schools in Nederland de accreditatie hebben ontvangen. Daarbij is de HAN University of Applied Sciences de enige school die de 5-jarige accreditatie heeft gekregen. De International School of Business academie van de HAN maakt trots deel uit van deze selecte groep en toont daarmee haar inzet voor uitzonderlijk onderwijs in het wereldwijde ondernemerschap.

Arjan Keunen, Academiedirecteur van de HAN University of Applied Sciences International School of Business: "We zijn ontzettend trots dat onze Bachelor in International Business officieel de prestigieuze EFMD Programme Accreditation heeft ontvangen! Deze reis is zo waardevol geweest en we zijn zeer trots op het resultaat. Het laat zien hoe toegewijd we zijn om ons programma van topkwaliteit te maken. Ik ben blij dat we ervoor zorgen dat onze studenten een geweldige leerervaring hebben die hen voorbereidt op hun carrière. Ik spreek mijn diepe bewondering uit voor mijn collega's die zich dagelijks volledig inzetten voor deze inspanning."

De EFMD Accreditation Board prijst de International School of Business voor haar institutionele focus op internationalisering en de kwaliteit van de persoonlijke ontwikkeling van studenten.

EFMD logo

We zijn trots en vereerd om EFMD Programme Accreditation te ontvangen, een bewijs van onze toewijding aan het bieden van internationaal onderwijs in ondernemen. Deze erkenning versterkt onze inzet om onze studenten voor te bereiden op succes in het wereldwijde zakelijke landschap en om wereldburgers te worden.

De International School of Business HAN is toegewijd aan het behouden van de hoogste normen in het onderwijs en kijkt ernaar uit om verder bij te dragen aan hoogwaardige internationale opleidingen.