Communication of International Business?

In februari starten met een economische studie? Dat kan!

studenten buiten in het gras Ruitenberglaan 31 Arnhem

Klaar om de wereld van internationaal zakendoen te verkennen of je creatieve communicatietalent te ontwikkelen? Je hoeft niet meer tot september te wachten! Je kunt in februari direct van start in Arnhem!

Een ideaal startmoment

Alumna Angela Piccioni startte 4 jaar geleden met de bachelor Communication nadat zij gestopt was met een opleiding in de Verenigde Staten: “Ik was op zoek naar een leuke opleiding waar ik snel mee kon starten. Communication aan de HAN in Arnhem bleek een schot in de roos. Ik heb een fantastische tijd gehad.”

Studiekiezers hoeven niet te wachten tot september om te beginnen aan International Business of Communication. De februaristart is voor velen een ideaal startmoment. Denk bijvoorbeeld aan studenten die gestopt zijn met hun studie of voor internationale studenten wiens vooropleiding het niet toelaat te beginnen in september. Dit bevestigt Angela: “Ik kwam terecht in een avontuurlijke groep studenten, ieder met hun eigen achtergrond en verhaal.”

Starten met studeren kan wanneer jij je havo, vwo of mbo-4 diploma op zak hebt. Deze HAN-opleidingen worden in het Engels gegeven. Daarom is het belangrijk dat je goed Engels spreekt, leest, schrijft en verstaat. We vragen je aan te tonen dat je taalniveau goed genoeg is: minimaal B2-niveau. Heb jij een havodiploma gehaald (of ga je dit halen) met Engels op je eindlijst? Dan voldoe je automatisch aan de taaleis Engels.

“Het was geweldig om in februari te beginnen, en het voelde bevrijdend om meteen te kunnen studeren wat me interesseerde, zonder te hoeven wachten tot september.”

Een internationale omgeving

ISB Community

Je volgt je opleiding samen met studiegenoten uit 60 verschillende landen. Dat is gaaf, maar het kan ook even wennen zijn. De International School of Business helpt je om je draai te vinden. En, ook nadat je bent afgestudeerd, blijf je deel uitmaken van de community via een actieve alumnivereniging. Zo kun je contact houden met je studiegenoten en een uitgebreid netwerk opbouwen. Angela kan dit beamen: “Ik heb vrienden voor het leven gemaakt op de HAN.”

Ook niet tot september wachten? Deze studies starten in februari bij de HAN.

Bekijk de bachelor opleidingen van de International School of Business

International Business (studietaal Engels)

Voltijd Bachelor opleiding

Wil jij alles leren over financiën, marketing, management en multinationals? International Business kickstart jouw carrière in het internationale bedrijfsleven. Zaken doen in het buitenland. Andere culturen leren kennen. En bedrijven klaarstomen voor de toekomst. Klaar om het initiatief te nemen?

bf80cf90-0cf9-11ee-81dc-02565807075b studenten International Business tijdens project

Communication (studietaal Engels)

De hbo communication is een voltijd Bachelor opleiding.

Communicatie is de onmisbare schakel tussen klant en bedrijf. Tussen goed doel en donateur. En tussen burger en overheid. Merken opbouwen, public relations onderhouden en pakkende marketingstrategieën ontwikkelen. Elke organisatie heeft een eigen verhaal. Vertel jij het zó dat de wereld het hoort?

fe03f942-0cf7-11ee-9e74-02565807075b 2 students walking through the hallway R31