Project voor Stichting Citymarketing Arnhem Arnhem bijzonder in beeld door B302

98858 Arnhem binnenkant Centraal Station

Bij zonsopkomst filmen in het Sonsbeekpark, op het podium bij Musis, tussen de kraampjes op de markt tot 's avonds op Hoogte80. B302 maakte samen met ontwerpbureau Berend Sebastiaan een korte film voor Stichting Citymarketing Arnhem.

Afgelopen maand heeft het filmteam van B302 gewerkt aan een bijzondere video voor Stichting Citymarketing Arnhem. Ontwerpbureau Berends Sebastiaan, gevestigd in Klarendal, heeft de nieuwe identiteit van de stad Arnhem ontworpen. Om dit creatieve project af te sluiten, is B302 benaderd om een film te maken over het proces en de totstandkoming van de nieuwe huisstijl.

Filmmakers Vyasa Wolvetang en Jayson Todikromo stonden onder andere om half 5 ’s ochtends tussen de koeien in de Sonsbeekweide, tussen de kraampjes van de markt in Malburgen, op het podium van het Musis Sacrum tussen dansers van Artez en ’s avonds tijdens de zonsondergang op Hoogte80. Door de hele stad zijn shots gemaakt die het verhaal vertellen van de ontwerpers op hun zoektocht naar de karakteristieken en identiteit van Arnhem. Animator Falk Beuzenberg werkt een gedeelte uit waarbij de uiteindelijke huisstijl geanimeerd samenkomt met de stad.

Aankomende week worden de laatste feedbackpunten verwerkt en wordt de Voiceover opgenomen met stadsdichter Jesse Laport.

“Het is een gaaf project omdat de scope groter is dan onze gemiddelde producties” geeft Vyasa aan. Het was voor B302 enorm leuk om samen te werken met Citymarketing Arnhem en ontwerpbureau Berends Sebastiaan. Een leerzaam en uitdagend project. Het eindresultaat is binnenkort te zien op de website en Vimeopagina van B302.