terugblik educatie collegetour '19/ '20

Sinan Can

287820 Videostill Terugblik Collegetour 2019 met Sinan can

Deze editie van HAN Educatie Collegetour was Sinan Can te gast.

Can is onderzoeksjournalist, maker van spraakmakende televisieprogramma's, winnaar van de Van Praagprijs 2019 én trotse inwoner van Nijmegen. Hij is bekend van televisiedocumentaires zoals De Arabische storm en Sinan zoekt de klas van Elias. Daarnaast schuift Can regelmatig aan bij De Wereld Draait Door en is hij bekend als kandidaat van het televisieprogramma Wie is de Mol. Wat Can vooral hoopte over te brengen is dat we onze ogen niet sluiten voor het onrecht, het leed en de misstanden in de wereld. En dat er anders wordt gedacht over die zogenaamde ‘gelukszoekers’, een uiterst misplaatste term voor vluchtelingen. “Laten we één soort onderwijs aanbieden, waarin iedereen bij elkaar komt en leert dat we allemaal anders, maar toch óók hetzelfde zijn”.

Luister de podcast van Sinan op Spotify of Soundcloud
Bekijk het fotoalbum.
Meer weten? Lees het artikel van SAM.
Ook STUD schreef een artikel over deze Collegetour.

Bekijk de video