Think Tank Tuesday in het HAN OndernemersLab Nijmegen

Elke dinsdag Think Tank Tuesday op het OndernemersLab Nijmegen. Ontmoet andere ondernemende studenten en krijg advies van experts, businessadviseurs en coaches. Kom gezellig langs en geef je ondernemende ideeën een boost!

Snelle info

Datum en tijd

OndernemersLab Nijmegen
Hatertseweg 23 (Houtwerf)
Nijmegen

Deelname
Gratis toegang

Voor ondernemende studenten

Ben je bezig met (de voorbereiding op/ onderzoek binnen) een eigen onderneming of een ondernemend project? Kom dan op dinsdag naar de Think Tank Tuesday in het OndernemersLab Nijmegen.

Elke dinsdag Think Tank Tuesday 🚀
Wekelijks is er een mogelijkheid om andere ondernemende studenten te ontmoeten, gebruik te maken van een werkplek (inclusief ☕), te sparren met onderzoekers vanuit het HAN Lectoraat Kansrijk Ondernemen, businessadviseurs van het HAN Centrum voor Ondernemerschap en/of coaches van de opleiding HAN Ondernemerschap en Retail Management en deel te nemen aan inhoudelijke sessies.

Zien wij jou komende dinsdag? Je kan gewoon binnenlopen op een tijdstip dat jou uitkomt. De koffie staat voor je klaar!

Contact

Meer weten of heb je vragen? Neem contact op via marteyn.roes@han.nl of 06-26074767 of loop eens bij ons binnen.

Overzichtsfoto van het Ondernemerslab van de HAN aan de Houtwerf in Nijmegen.