Campustheater: Renate Reijnders met liefdescollege

cb2d3440-bf6a-11ee-90cd-b9cefe9c8762 Renate Reijnders met afstudeerhoedje. Campustheater

Het Liefdescollege is een APK-keuring voor de liefde, een absolute garantie voor een humor- en liefdevolle avond. Reijnders geeft hilarische liefdesfeitjes en bruikbare tips om een relatie leuk te houden, een date aan de haak te slaan of oude liefdes te doen herleven.

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Nijmegen
Kapittelweg 33
Nijmegen

Deelname
13 euro per kaartje

Het is cabaret, show en college ineen en de hilarische liefdesquiz komt natuurlijk ook aan bod. Al met al een romantische avond voor stellen, happy singles en vrienden. Het is niet interactief, dus lekker lachen vanuit je luie stoel. Reijnders helpt je als een ware cupido op weg, wat je relatiestatus ook is.

Over het Campustheater

Het theater is er voor studenten en medewerkers van de HAN. Maar ook belangstellenden van buiten de HAN zijn van harte welkom.

Mede namens de Academie Mens en Maatschappij, het steunfonds van de HAN en de medewerkers van het Campustheater, wensen we je bijzondere theateravonden.

E campustheater@han.nl