Masterclass Succesvol Leiderschap in Neurorevalidatie

109978 moeder en gehandicapte dochter in rolstoel in keuken

Wil je elke dag het maximale uit jezelf halen om samen de best passende zorg te geven? Wil je weten welke leiderschapsstijlen er zijn, wat bij jou past en wat je er mee kunt in de samenwerking? Volg dan de gratis online Masterclass Succesvol leiderschap in Neurorevalidatie op 12 december.

We gaan in op vier verschillende stijlen en geven inzicht in jouw leiderschapsstijl.

Snelle info

Datum en tijd

Deelname

Masterclass Succesvol Leiderschap in Neurorevalidatie

• Wat past bij jou?
  • Hoe herken je de andere stijlen als je interprofessioneel samenwerkt in de Neurorevalidatie?
  • Waarom zijn ze allemaal belangrijk voor goede zorg?

Neurorevalidatie is bij uitstek een vakgebied van interprofessioneel samenwerken. Jouw leiderschapsstijl heeft elke dag impact op de mensen met wie je samenwerkt. Soms voel je aansluiting, en soms ervaar je weerstand.

28709 studenten lachen bij bord

Verder ontwikkelen in neurorevalidatie?

Revalidatie-zorgvragen voor jong en oud worden steeds complexer. Weinig professionals kunnen nieuwe wetenschappelijke inzichten concreet maken. Met de Master Neurorevalidatie en Innovatie implementeer jij innovaties. Zo verhoog je de zorgkwaliteit en help je patiënten sneller herstellen.

28658 student legt uit
draw-cta-title