Cursus Contentstrategie

Samenwerken, post-it plakken, proces
Meld je aan
De opleiding start een aantal keer per jaar
Meer informatie...
Brochure, helpdesk
  • Vraag een adviesgesprek aan
    Stel al je vragen aan een specialist
  • Stel een snelle vraag
    Aan het HAN VoorlichtingsCentrum
  • Brochure aanvragen
    En bekijk thuis rustig het aanbod
Kom langs
Open avonden, meeloopdagen, etc.
  • 20
    Nov
    Open Avond
    Arnhem - 18:00 - 21:00 - 2019
  • 20
    Nov
    Open Avond
    Nijmegen - 18:00 - 21:00 - 2019
  • 11
    Mar
    Open Avond
    Arnhem - 18:00 - 21:00 - 2020

De opleiding start op 7 november 2019

Content is king! Het is dé manier om je doelgroep te verleiden. Het DNA van je organisatie is de basis. Je vertaalt dit naar een passende contentstrategie. Zo raak je je doelgroep écht. Je contentstrategie is het raamwerk, unieke content doet de rest! Meld je nu aan voor de cursus Contentstrategie.

In het kort

    2 maandenDuur
    18.30-21.30 uurTijden
    hboNiveau
    € 1495,-Kosten

Voor wie is deze cursus?

Vind jij waardevolle content ook onmisbaar? Wil je het strategischer gaan inzetten? Je doelgroep aan je organisatie binden als nooit te voren? Dan is de cursus Contentstrategie écht iets voor jou! Of je nu werkt als (communicatie)manager, marketeer of ondernemer, na de cursus is je kennis up-to-date. Je kunt direct aan de slag.

Programma cursus Contentstrategie

Je leert alles over het opstellen van een eigen contentstrategie. We kijken hoe je de richting bepaalt en het unieke DNA van je organisatie gebruikt. En vervolgens je doelgroep bereikt. Jouw eigen organisatie vormt de rode draad tijdens de cursus. De theorie vertaal je daarom direct naar een strategie voor jezelf. Zo kan je erna praktisch verder met de implementatie, bekijk ook de vervolgcursus. Onze docenten werken volop in het bedrijfsleven. Reken dus op allerlei tips & trucs.

Je leert o.a. over: 

  • inleiding in het onderdeel content;
  • het theoretisch kader rondom contentstrategie;
  • het brein en effecten van content;
  • het DNA van je organisatie;
  • het in kaart brengen van de Buyer/Customer Journey;
  • monitoring (m.b.v. Coosto);
  • zoeken naar klantenprofielen, influencers en platformen;
  • de strategie van je eigen organisatie (tijdens een strategische sessie).

Ervaringen van studenten

Verdere informatie

Snel antwoord

Vragen over de opleiding?
Stel je vraag aan HAN Deeltijdstudies. We helpen je graag verder.

Openingstijden

Werkdagen: 8.30 tot 17.00 uur

Liever bellen?

Bellen: 026 - 369 1300