HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Eerste StuKO Edubadges uitgereikt aan HAN-studenten

Studentdocenten zijn een verrijking voor het onderwijs, mits ze goede training en begeleiding krijgen. De eerste HAN-studenten hebben hun traject succesvol afgerond en namen vorige week hun welverdiende Edubadge in ontvangst!

19 april 2024
Succesvol studeren

Studenten lerarenopleidingen organiseren eerste educatief filmfestival

Hoe kan je film inzetten in je onderwijs? Waarom is het belangrijk? Want welke bijdrage heeft film op de ontwikkeling van jongeren? Op donderdag 16 november organiseerden studenten van de lerarenopleidingen het RealView Filmfest, een educatief filmfestival voor alle studenten en medewerkers van de lerarenopleidingen.

07 december 2023
291937 unsplash popcorn image voor community event

Studenten Civiele Techniek in EW-magazine Beste Studies

EW Magazine-39 verdeelt de gouden, zilveren en bronzen medailles voor de Beste Studies 2023. Voor het begeleidende artikel bezocht het opinieweekblad de HAN-opleiding Civiele Techniek en vroeg eerstejaars Ronja, Rick, Jaymir en Lisa over hun keuze voor deze opleiding. Zij sieren ook de cover.

28 september 2023
d3a58fb0-5de9-11ee-a215-84745a08c5dc header artikel EW-39 (2023) Beschikbaar via EW-magazine.
Succesvol studeren

HAN zet vol in op studentenwelzijn

Met het ondertekenen van het manifest Let's talk About Yes van Amnesty International, onderstreepte het College van Bestuur van de HAN nog maar eens hoeveel belang zij hecht aan het welzijn van studenten.

25 april 2022
12f1b03e-0cf7-11ee-bee7-02565807075b Sportkunde kijken telefoon buiten 2022 papendal
Succesvol studeren

"Iets in kaart brengen, laat dat maar aan mij over"

Hoe vind je als student uit wat je ligt? En welke organisatie bij je past? Studenten en bedrijven komen op veel manieren samen. Lees hoe de match tussen student Stijn Frieling, die Logistics Management studeert, en EKI in Nijmegen tot stand kwam.

11 maart 2022
Succesvol studeren

“Het voelt niet als werk; ik krijg er energie van”

Hoe vind je uit als student wat jou ligt? En welke organisatie bij jou past? Studenten en bedrijven komen op veel manieren samen. Lees hoe de match tussen student Mert Rustuoglu, die Social Work studeert, en FC Social Work in Nijmegen tot stand kwam.

28 januari 2022

Onmisbare HAN-alumnus, binnen 8 werkdagen

Hoe kom je er achter wat je leuk vindt? En welk bedrijf past bij jou? Het gaat om de juiste match. Studenten en bedrijven komen op veel manieren samen. Hoe dat gaat? Lees hoe de match tussen HAN-alumnus Vrishab Bagewadi en Zenon Energy is ontstaan.

22 november 2021
Succesvol studeren

Extra hulp zet schaduwonderwijs buitenspel

Betalen voor extra tentamentraining, bijles of scriptiebegeleiding. Waarom zou je? Nou, misschien om hogere cijfers te halen, of om sneller af te studeren? Nergens voor nodig, bij de HAN. Extra hulp is er voor iedereen, ongeacht de inhoud van je portemonnee.

22 april 2021
Sticky notes met verschillende teksten
Succesvol studeren

Sneller je diploma en minder uitval

HAN-studenten halen sneller hun diploma, en er vallen minder 1e-jaarsstudenten uit. Dat blijkt uit de gegevens van de Vereniging Hogescholen over studievoortgang in 2020. Het uitstel van het bindend studieadvies (BSA) voor 1e-jaars speelt hier een rol in.

13 april 2021
studenten in de klas